عوارض نفروپاتی دیابتی ها چه هستند
نوشته شده توسط : rshaole

عوارض نفروپاتی دیابتی ها چه هستندبیماری های قلبی عروقی، بیماری عروق مغزی:

به طور معمول، دیابت، قلبی و عروقی و مغزی بسیار خوب نیست، نقص عملکرد کلیه، هنگامی که احتباس مایعات، مستعد ابتلا به فشار خون بالا، مستعد ابتلا به حوادث قلبی عروقی و مغزی در طول دیالیز، مانند خونریزی در مغز، نارسایی قلبی.

افت فشار خون:

عوارض شایع افت فشار خون دیالیز نفروپاتی دیابتی، معمولا پس از 2 ساعت از دیالیز، علائم کم رنگ، آهسته واکنش، تهوع، استفراغ، تعریق، و غیره به نظر می رسد بنابراین، در طول یا پس از دیالیز، بیماران دیالیزی نیاز به توجه به تغییرات در فشار خون، پایدار نگه فشار خون.

خونریزی گرایش:

از آنجا که در حین همودیالیز به استفاده از یک مقدار مشخصی از هپارین برای جلوگیری از لخته شدن. بنابراین، برخی از بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی اند خونریزی بعد از دیالیز، آشکار به عنوان خونریزی از دستگاه گوارش، خونریزی شبکیه، اکیموز، افزایش جریان قاعدگی، و غیره.

عفونت:

به طور کلی، عملکرد سیستم ایمنی در بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی کمتر از افراد سالم پس از دیالیز به راحتی به عفونت ها، یکی از رایج ترین این عفونت پوست شود.

نیاز به درمان به موقع این بیماری، پیوستن به طب چینی سنتی، تشخیص زودرس و درمان به موقع. اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک هستم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی,عوارض ,
:: بازدید از این مطلب : 359
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: